jump to navigation

Rokok Maret 27, 2009

Posted by trinil in hari-hari q.
trackback

beberapa waktu yang lalu habis latihan cuapek buanget, trus aku leyeh2 karo slonjor. Ono konco sing nawari rokok, ya njajal koyok opo iku jenenge rokok, lak yo tak coba ta. Walah2 ora enek rasane to. Tapi enak juga sih yen lagi stres koyoke ilang tapi mbar iku yo mbalik maneh strese. aku sih bingung opo sih enake ngrokok? yo ora maido aku njajal rokok pirang2 kali tapi ra weruh enake ngrokok iku. Tapi nyang opo konco2 ku akeh sing ngrokok yo?
Tak takoni, jawabane soko iseng2 dadi kebiasaan. Aku wektu kepungkur nonton acara ning TVRI program TV-Edu tuk materi pelajaran Kimia, lah delalah sing dibahas tentang bahaya rokok lan zat adiktif berbahaya. Ning kono di weruhi karo guru kimia soko SMP Al-Azar jakarta, yen nang rokok iku ono pirang juta zat sing bahaya kanggo menungso, emang sih zate iku ono nang jumlah cilik, tapi yen setik2 di lebok ne ning awak dadine akeh… Jarene malah ono zat sing di nggo mateni aktifis HAM munir lo. Walah2 zat sing iso mateni wong kok disenengi karo wong akeh yo?
Tapi Iku maneh wis dadi pilihane wong dewe2. Opo maneh wong sing tuku rokok, iku mbantu negara mergo pajak tembakau rokok iku gede lan sing menehi intukane duit kanggo negara saka pajak sing paling duwur. Makane negara ora arep nglarang rokok nang iki negara, tapi negara wis tindak yoiku menehi pringatan bahayane ngrokok iku nang ben bungkus rokok sing arep di dol nang konsumen. Pemerintah menehi pilihan karo rakyate, ngenggo opo ora iku terserah deweke dewe, sing penting pemerintah wis meruhi bahayane rokok.
Yo opo maneh, meski wis di weruhi peringatan tetep perokok aktif iku wakeh.
Tapi sing tak ngumuni ya, wong sing perokok aktif iku kadang2 ora weruh wektu lan panggonan. Masa nang panggonan umum misale bis utowo angkot liyane (sing ekonomi) podo ngrokok, parahe maneh sing kadang2 sebelahe iku ono bayi utowo cah cilik karo ibu2 meteng, bayangne cah bayi lan cilik sing ora weruh opo2 dadi kenekan zat sing iso mateni wong iku. Padahal perokok pasif iku luwih bahaya tinimbang perokok aktif. Makane sedulur2 kabeh sing dadi perokok aktif, yen arep ngrokok iku ndelok panggonan lan wektu sing utomo ojo ngrokok nang panggonan umum, ngesakne sing ora ngrokok, mengko mati luwih cepet.

Aku ora pengen gawe perkoro karo sedulur kabeh, cuman pengen menehi weruh wae ora luwih soko iku. Trus yen ono pangucapan aku  sing nyinggung atine sedulur kabeh aku njaluk pangapurone.

Komentar»

1. kellyamareta - Maret 28, 2009

rokoknya kenapa mas ?
ko bahasanya di enkrip begini ?
engga bisa ngerti neh …😦

trinil - Maret 28, 2009

Petama terima kasih dah mampir k blog aku.
Aku disini nulis yang intinya Rokok itu mengandung berjuta2 zat adiktif berbahaya salah satunya zat yang sama untuk membunuh aktifis ham munir.
Buat perokok akif klo o ngrokok harus lihat tempat n waktu (sikon), kasihan perokok pasifnya apalagi klo anak2 ato ibu hamil.
terima kasih

2. Wong Bingungan - Maret 30, 2009

1. Itu fotone siyapa mbah?
2. Emangnya bunyi larangannya gimana? coba nggak usah lihat😀

3. Wong Bingungan - Maret 30, 2009

1. Itu fotone siyapa mbah?😀
2. Emangnya bunyi larangannya gimana? coba nggak usah lihat😀

trinil - Maret 31, 2009

foto aku, gii coba2 rasain rokok kayak apa, ternyata ga ketemu rasanya.
bukan larangan tetaqpi cuma pringatan “merokok itu enak lo…


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: